Concluzii dupa Grecia-Romania

Standard

   Multe nu sunt de spus. Am bătut cum am bătut, cred că puteam să jucăm și 5 zile nu aveam cum să luăm gol. MitroGLUE nu s-a mai lipit de goluri ci de offsaiduri, a fost prins în așa multe încât și femeile au avut timp să învețe regula. Mie mi-a plăcut mult de Enache, fugea de parcă se anunțaseră rafale de vânt, iar suporterii pictați de la Giurgiu ar fi căzut peste el. 

   Tamaș a jucat foarte bine. Atât de bine încât cantonamentul pentru meciul cu Finlanda o să fie făcut la Finnish în Centrul Vechi, așa o să aibă și Bendeac ocazia să se vadă cu Pițurcă, asta dacă mai rămâne. Marica a luat roșu. De ce nu știu. Mă așteptăm ca Tamaș să îl ia, astfel ar fi avut timp de un amical cu Finlandia înaintea meciului cu Finlanda.

   Una peste alta avem 3 puncte, iar Bogdan Stancu nu a avut nicio ratare frumoasă, nici să îl înjurăm nu am putut. Pițurcă mai prinde două meciuri pe bancă, Sanmartean și Mutu mai prind 2 meciuri la televizor, iar în proporție de 99% prindem și noi Europeanul.

Leave a Reply

