Ultras Pitesti

Standard

Weekendul acesta a fost unul foarte încărcat. Un băiat din Londra pe care l-am cunoscut prin intermediul unui grup de facebook a venit în România să urmărească niște meciuri.
L-am dus în mai multe locuri dar azi vorbim despre Pitești.

Fiindcă trebuia să ajung la meciul cu Mioveni 2 l-am anunțat din timp și am stabilit toate detaliile. Omul este plimbat, a văzut Partizan-Steaua Roșie, însă a fost impresionat și de suporterii din Pitești. Poate a fost fericit și pentru că a aprins prima fumigenă din viața lui.

20141021-124550.jpg

Probabil știți că a fost 2-0 și am revenit, mie mi-a plăcut foarte mult momentul în care un băiat a intrat pe teren să îmbrățișeze jucătorii după golul egalizator, cam asta e bucuria de a juca în liga a 4 a și nu mai sus. Eu unul nu mă supăr dacă nu promovăm, e mai frumos să te duci liniștit la meci, fără controale, fără stewarzi și mai aproape de jucători. Chiar Stephen mi-a spus. In Anglia fotbalul este locul in care te intalnesti cu prietenii si bei cateva beri, asta este motivul pentru care multi fani prefera ligile inferioare. Sa dai 50£ pe un bilet in Premier League nu reprezinta o mare placere.

20141021-125149.jpg

3 thoughts on “Ultras Pitesti

  1. valiiii.viola

    Apreciez postarea ta, si faptu’ ca ai incercat sa promovezi fotbalu’ romanesc si implicit pe cel argesan asa cum e. Te respect pt asta, si iti multumesc ( de la suporter la suporter ) pt ceea ce ai facut. Apropo ( sunt baiatu’ care a sarit de bucurie ca am egalat )

Leave a Reply

