De sarbatori, gusturi noi

Standard

Iar e frig afară și s-au aprins luminile în oraș. Parcă simțim toți că vine Crăciunul și avem poftă de un vin fiert. Eu azi vă ofer o alternativă de băutura perfectă pentru sărbători. Fiindcă sunt un fan al berii nu am cum să ratez Tuborg #ChristmasBrew, lucru pe care nu trebuie să îl faceți nici voi.

Nu mă omor cu berea neagră, însă am acasă o halbă de Crăciun de la Tuborg și în mod cert trebuie să simtă licroarea pentru care a fost făcută. Poate din curiozitate abia aștept să încerc originalul #ChristmasTaste, sunt sigur că nu o să fie dezamăgitor.

Reclamele pe care le vedeam în copilărie o să îmi rămână mereu în minte și cu siguranță o să mă facă în fiecare an să gust măcar o sticlă de Tuborg Christmas Brew. Vă las mai jos un clip și un link către pagina de facebook. Dacă cineva vrea să testăm împreună, îl aștept cu drag!

https://www.facebook.com/TuborgSound/app_774705079262457

Leave a Reply

